بهترین کولر گازی چه ویژگی هایی دارد؟
نوشته شده توسط : حسین شجاعی

گرمای تابستان جزء جدایی ناپذیر این فصل زیباست و همه ما باید به نوعی با این موضوع کنار بیاییم و آن را بپذیریم. واقعیت آن است که فصل گرما با تمامی شادابی، نشاط و لذت هایی که دارد، می تواند مشکلات خودش را داشته باشد و دورانی طاقت فرسا نیز به شمار آید. این مسئله در زمانی که دمای هوا بالاتر از میزان معلومی باشد اهمیت بیشتری پیدا می کند؛ چرا که در این حالت می تواند مشکلات سلامتی متعددی را باعث شود تا آنجا که ممکن است بسیار خطرناک بوده و باعث گرمازدگی، خستگی یا فرسودگی گرمایی و یا حتی مرگ شود. بنابراین اگر شما در منطقه گرمسیری زندگی می کنید، برخورداری از یک سیستم خنک کننده مناسب بسیار حیاتی و ضروری خواهد بود.

انتخاب بهترین کولر گازی

در اینجا به بیان برخی از ویژگی های کاربردی و مهم جهت انتخاب بهترین کولر گازی می پردازیم که تا حدود زیادی ابزار و امکان تشخیص و تهیه یک کولر گازی مناسب را در اختیار ما قرار می دهد.

ونداد تجهیز و بهترین کولر گازی

سازگاری با شرایط محیطی

اولین نکته ای که در هنگام خرید بهترین کولر گازی بایستی به آن توجه کرد، ویژگی ها، شرایط و ابعاد محیطی است که قصد داریم کولر مورد نظر خود را برای آنجا تهیه کنیم. به عبارت دیگر، ظرفیت مناسب یک کولر گازی بر اساس متراژ محیط تعیین می گردد که عموماً مقداری ما بین ۵۵۰۰BTU و ۱۴۰۰۰BTU می باشد.

BTU مخفف عبارت British Thermal Unit یک واحد انگلیسی برای اندازه گیری انرژی گرمایی در تأسیسات برودتی و حرارتی می باشد. در واقع یک BTU میزان حرارتی است که می تواند یک پوند آب ( ۴۵۳ گرم آب ) را در فشاری معادل با ۱ اتمسفر، از دمای ۶۰ درجه فارنهایت به دمایی برابر با ۶۱ درجه فارنهایت برساند.

نکته مهم و قابل توجه این است که نباید تصور شود که خرید کولر گازی بزرگ و بسیار قوی برای یک محیط کوچک، کار مناسبی است. چرا که این اقدام از یک طرف سبب خواهد شد که رطوبت محیط از بین برود و از طرف دیگر مصرف برق نیز به صورت سرسام آوری افزایش خواهد یافت.

برای مطالعه متن کامل مقاله و مقالات بیشتر در مورد ویژگی های بهترین کولر گازی می توانید به مجله ونداد تجهیز مراجعه کنید. همچنین در صورتی که قصد خرید کولر گازی دارید، می توانید با کارشناسان ونداد تجهیز تماس بگیرید.

 




:: برچسب‌ها: کولر گازی , اسپلیت , خرید کولر مناسب , کولر گازی , خرید کولر , خرید کولر گازی , کولر , بهترین کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: